HTML

PitonFanClub

a Mestert mindenhol ismerik & tisztelik, becsülik.

információleadás a Mesterről

Friss topikok

  • mester2: ó köszi! (2008.10.02. 08:00) Élvezetek halmozása
  • Kukuccs16: Hát nem igazán értem miért vagy Mester...:) No de hát nem is ez izgat engem:P hanem az hogy tudtok... (2007.11.12. 20:13) 2 girls
  • Joe bácsi: Halleluja, végre egy post! De most mennem kell - iwiwezni... :) (2007.11.04. 18:32) Túl a 10ezrediken!
  • Don Luciano: Hiába, a Mester kockás ingje ellenállhatatlan..... (2007.08.26. 23:22) volt 26, nincs 26 !
  • Don Luciano: Össze is karmolom magam.... (2007.08.26. 23:19) Az aktuális nő

Késésben

2007.07.05. 20:17 :: [imi]

Be kell vallanom, hogy elég nagy a lelkiismeretfurdalás hiszen ígértem, hogy vasárnap (nem itt ígértem hanem a Mester eleddig hivatalos fórumán) posztolom a hétvégi történéseket. Nagy szentségtörés, hogy csak most írok de a statisztika szerint a Mester blogja akkor is elég jól látogatott amikor nem kerül fel semmi újdonság. Bár ezzel bajba vagyok mert a fordítottját is jelentheti vagyis a Mesterre nem kíváncsi több ember akkor sem ha információ VAN! Ilyet meg ne nagyon írjak le szerintem mert a Mester soha többet nem hív meg 2000 HUF értékű zöldtakony koktélra ha talál 10ezer HUF készpénzt a malomban.
Tehát:
A pénteki napot 3-400 HUF talált pénzösszeggel zárta Hován Mester József de a szombati napon eredményesebben működött a talajszint pásztázása. Hozzátenném, hogy én a Dózsa Gy és a Hajnal utca sarkán talált 4db 2000 HUF-os címletemre erősen pályázott a Mester, mondván, hogy ha Ő nincs és nem talál pénzeket, akkor én nem vagyok olyan figyelmes a hazafelé úton. Szombat hajnalban talált egyébként egy napszemüveget a malom melletti útkereszteződésben, amit szombaton egész éjjel az én 8000 HUF-omra akart elcserélni - mondván, hogy tud ajánlani egy jó üzletet nekem, hiszen ingyen van, a pénzt találtam... így mintha nem is a saját pénzemhez nyúltam volna hanem csak ajándékba kapom a napszemüveget - aminek márkája egyébként egyelőre ismeretlen. Ha valaki tudomást szerez róla akkor beírhatná.
Továbbá Don Luciano testvérnek sikerült a középkor szigorlata ami természetesen nem saját erőfeszítés hanem kizárólag a Mester ereje felhasználásával jött létre. Ezúton gratulálunk neki!
Siti komát pedig a Mester egy agrármérnöki munkahellyel ajándékozta meg. Nagy a valószínűsége, hogy emiatt Pitonfarm lesz a keresztségben a dolgozda elnevezése! Sok sikert neki és ajánlom legyen hű a Mester ekkora adományához! Ahh.
Egyébiránt még nem láttam a Mesteren az új napszemüveget!

3 komment

Címkék: barátok buli pénz erő orosháza malom alattvalók dolgozda

A bejegyzés trackback címe:

https://piton.blog.hu/api/trackback/id/tr86112452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Luciano 2007.07.05. 22:15:40

Kedden jártam a Mesternél és a kedvemért felpróbálta a "vadontáli új" napszemüvegét, bár egyből kijelentette, hogy túlságosan bőre szabott egy okuláré az...
Nem éreztem kényszerét, hogy megcáfoljam a Mester ezen kijelentését, hiszen mit ő mond, az SZENT!

megmondo 2007.07.06. 00:01:56

istenem de hülye vagy imi bazzeg :DDDDDDD
süti beállítások módosítása