Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

PitonFanClub

a Mestert mindenhol ismerik & tisztelik, becsülik.

információleadás a Mesterről

Friss topikok

  • mester2: ó köszi! (2008.10.02. 08:00) Élvezetek halmozása
  • Kukuccs16: Hát nem igazán értem miért vagy Mester...:) No de hát nem is ez izgat engem:P hanem az hogy tudtok... (2007.11.12. 20:13) 2 girls
  • Joe bácsi: Halleluja, végre egy post! De most mennem kell - iwiwezni... :) (2007.11.04. 18:32) Túl a 10ezrediken!
  • Don Luciano: Hiába, a Mester kockás ingje ellenállhatatlan..... (2007.08.26. 23:22) volt 26, nincs 26 !
  • Don Luciano: Össze is karmolom magam.... (2007.08.26. 23:19) Az aktuális nő

Ismét egy eredményes nap

2007.11.10. 12:57 :: [imi]

... legalábbis lányok tekintetében, ugyanis Mesterünk éjfélkor azt a jelentést adta le, hogy 3 lánnyal kavart, ami negyed órával később már....

riport:

- üdvözletem Mester.
- hogy?
- Mester! Mester!
- na igen. én is így gondoltam.
- mesélj mi történt azóta, hogy 3 lánnyal kavartál mert eltelt negyed óra.
- találtam 200 forintot és kavartam egy negyedikkel is.
- bámulatos vagy Mester és még csak negyed 1 van, előtted az egész éjszaka.
- igen. főleg az bámulatos, hogy ebből a 4ből kettőt símán meg is dughattam volna ha ma nem dolgozok de mivel ma dolgozok reggelig, így nem lesz belőle semmi.
- életkorokról mit lehet tudni? mostanában - szakítva a hagyományokkal - olyan lányokkal is kezdesz akiknek már van személyi igazolványuk. a mai csirkék?
- az egyik 18 éves volt arról biztosan tudom, a másik 3 pedig 16-17 évesek.
- csodálatos.


a Mester hajnalban pedig már 700 forint körül járt, utána örömittasan jött be az utcáról, hogy "érdemes volt kimenni!" és lobogtatott egy ötszázast. ezen kívül 3 üveg sört ivott meg amit talált...

Szólj hozzá!

Címkék: szex buli pénz ital malom dolgozda nőszemély(ek)

A bejegyzés trackback címe:

https://piton.blog.hu/api/trackback/id/tr35224357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása